fbpx

Müügitingimused

  1. Müügitingimuste kehtivus
    1.1 Müügitingimused kehtivad Engasco klientide (edaspidi Klient) ja Gardeki, registrikood 16089976, aadress Tule 10, Saue 76505, Eesti (edaspidi Engasco) vahel toodete ostmisest tulenevatele õigustele ja kohustustele.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Engasco toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Engasco jätab endale õiguse teha müügitingimustes ja müügihindades muudatusi. Need muudatused kajastuvad Engasco.eu veebisaidil.

  1. Hinnad

2.1 Kõik Mac Engasco veebisaidil olevad hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2 Näidatud allahindlusprotsendid on ümardatud lähima täisarvuni.

  1. Tellimuse tegemine

3.1 Toodete tellimiseks leia endale sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvi sisu saate vaadata klõpsates veebilehe päises olevale ostukorvi ikoonile.

3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid saab muuta, sisestades soovitud toodete arvu koguse lahtrisse. Tooteid saate ostukorvist eemaldada, vajutades samal real asuvale ristile.

3.3 Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kättetoimetamiseks sobiv kohaletoimetamise viis. Alates 59€ ostust on kauba kohaletoimetamine riigisiseselt tasuta.

3.4 Tellimuse vormistamiseks klõpsake nuppu "Esita tellimus". Kui olete juba registreerunud Engasco kasutaja, logige oma kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, klõpsake "registreeru" ja sisestage oma kontaktandmed.

3.5 Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Tellimine ja tasumine”. Seejärel väljastatakse teile ettemaksuarve, mille saate kohe tasuda krediitkaardi, pangalingi või pangaülekandega. Teie e-posti aadressile saadetakse tellimuse kinnitus ja arve koopia. Tellimuste ajalugu ja arveid saab hallata “konto” ikooni all.

3.6 Tooted postitame peale arve tasumist.

  1. Müügilepingu jõustumine

4.1 Klient kohustub tellimust täitma ja selle eest tasuma pärast nupu “Telli ja maksa” vajutamist.

4.2 Müügileping jõustub tellimuse kogusumma Gardek OÜ kontole laekumise hetkest.

4.3. Kliendil on õigus teatada Engascole soovist lepingust taganeda ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest või tellimuse vormistamisest, kui pakk ei ole veel Kliendini jõudnud. Ostetud tooteid ei saa tagastada, kui tellitud tooted on tehtud eritellimusena arvestades Kliendi isiklikke vajadusi. Tagastatavad tooted ei tohi olla kasutatud ja peavad olema originaalpakendis. Toodete tagastamise otsesed kulud peab katma Klient. Tooted tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

  1. Kohaletoimetamine

5.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendi poolt arve tasumine) komplekteerib Engasco tellimuse ja annab selle kohaletoimetamiseks üle Engasco logistikapartneri(te)le.

5.2. Kui kasutasite kodumaist Omniva / DPD / Itella Smartposti pakiautomaaditeenust, siis vormistatakse tellimus Kliendi poolt Eestis valitud pakiautomaadist 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabumisel pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiiltelefonile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegu ja isiklikku uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoitakse tasuta SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiiltelefoni. Seejärel tagastatakse pakk Engascole.

5.3. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaaditeenust (kehtib ainult Soome klientidele), vormistatakse tellimus Soomes Kliendi poolt valitud pakiautomaadist 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabumisel pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiiltelefonile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegu ja isiklikku uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ja Klient saab paki kätte. Saadetisi hoitakse tasuta SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiiltelefoni. Seejärel saadetakse pakk Engasco.eu lehele tagasi

5.4. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti postkontoriteenust (laiendub ainult Soome klientidele), esitatakse tellimus Kliendi poolt valitud Soome postkontorisse 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, teavitatakse Klienti paki saabumisest postkasti. Saadetist hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk Engascole.

5.5. Transpordi käigus kahjustatud tooted, kuid mitte toote pakend, vahetatakse Kliendile välja. Juhul, kui toodet ei ole võimalik asendada, hüvitatakse Kliendile toodete maksumus.

5.6. Engasco ei vastuta paki kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile õigeaegselt üle antud. Nendest asjaoludest tingitud tarneviivitus ei ole Engasco kontrolli all.

 

  1. Taganemisõigus

6.1 Engasco veebilehelt ostetud toodetel on paki kättesaamisel 14-päevane taganemisõigus. Kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-poodi tagastada.

6.2 Toodete tagastamiseks tuleb esitada toodete ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus või võtta ühendust Engasco klienditeenindusega telefonil +372 51979191 või saata e-kiri aadressile hello@engasco.eu Pärast taganemisavalduse saamist saadab Engasco Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

6.4 Tagastamisõiguse saamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

6.5 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  1. Toodet ei saa tagastada tervislikel või hügieenilistel põhjustel (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitarbed, toidulisandid, joogid, tekid, padjad jne) või on kasutatud või avatud või mille kasutamine (või mittekasutamine) ei ole võimalik. olla kontrollitud;
    2. Tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või kimbud vastavalt riigihangete seaduse § 53 lõike 4 punktile 4;
    3. Toode segatakse või kombineeritakse teise tootega nii, et neid ei saa enam eraldada;
    4. Toodet on kasutatud majanduslikel ja ametialastel eesmärkidel;
    5. Kahjustused on põhjustatud seadme ebaõigest kasutamisest (juhiste mittejärgimine);
    6. Seadet on kasutatud vale pingega;
    7. Tootel on mehaanilised vigastused või see on katki (nt kukkumise tõttu);
    8. Seadme normaalse kulumise ja defektide korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutamist;
    9. Seadet on parandanud maaletooja poolt volitatud hooldustehnik.

6.6 Toodete tagastamise kulud tasub Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on tellitud või defektiga kaubale mittevastavus.

6.7 Toodete tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Engasco võib keelduda raha tagasimaksmisest seni, kuni lepingu esemeks olev asi on tagastatud või kuni klient on esitanud tõendi selle kohta, et kaup on tagastatud, olenevalt sellest, kumb on varasem.

6.8 Engasco jätab endale õiguse keelduda tellimuse vastuvõtmisest või keelduda tellimuse täitmisest, näiteks kui hinnakirjas on tõrke või tehnilise rikke tõttu vale hind.

 

  1. Ostetud toodete kasutamine majanduslikel või ametialastel eesmärkidel (sh juriidiline isik)
    7.1 Kui ostetud toodet on kasutatud majanduslikel või ametialastel eesmärkidel või ostjaks on olnud juriidiline isik, siis tavapärane pretensioonide esitamise kord ei kehti. Sellistel juhtudel on nõude esitamise tähtaeg tavaliselt 6 kuud või rohkem, kui tootja lubab. Selle aja jooksul toode asendatakse või parandatakse, kui defekt on põhjustatud tootjast.

7.2 Tooteid ei asendata, kui:

  1. Toode on tervislikel või hügieenilistel põhjustel kasutuskõlbmatu või on kasutatud või avatud (kosmeetikatooted jms);
    2. Toode segatakse või kombineeritakse teise tootega nii, et neid ei saa enam eraldada;
    3. Toodet on kasutatud majanduslikel ja ametialastel eesmärkidel;
    4. Defekt on põhjustatud seadme mittesihipärasest kasutamisest (juhiste mittejärgimine);
    5. Toodet on kasutatud vale pingega;
    6. Toode on mehaaniliste vigastustega või katki (nt kukkumise tõttu);
    7. Seadme normaalse kulumise ja defektide korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutamist;
    8. Seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldustehnik.
  2. Vastutus
    Engasco ja Klient vastutavad teise poole ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  3. Vääramatu jõud
    Engasco ei vastuta kahjude või toodete kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või toodete kohaletoimetamise viibimine on tingitud Engascost mitteolenevatest asjaoludest.
  4. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
    Engasco visiitide ja tellimuste töötlemise käigus kogutud teavet ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ning neid ei avaldata kolmandatele isikutele. Krüpteeritud andmeside pankadega tagab Kliendi isiklike pangatunnuste turvalisuse ostude eest tasumisel.
  5. Kaebuste esitamise kord

11.1 Engasco vastutab Kliendile müüdud toodete tingimuste mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates toodete Kliendile üleandmisest. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume saata pretensioon e-posti aadressile hello@engasco.eu .

11.2 Kaebuses tuleb märkida:

  1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
    2. Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
    3. Toote puudused
    4. Engasco nõue;
    5. Viidata tuleb tehingu sooritamist või tagatist tõendavale dokumendile. Kaebusele võib lisada ka selle koopia.

    11.3 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamise kohta tuleb esitada kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

11.4 Kui tootel on defekt, palun lõpetage toote kasutamine.

11.5 Engasco vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul peale Kliendi pretensiooni kättesaamist.

11.6 Engasco ei vastuta Kliendi süül tootel esinevate puuduste eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka kuuluvad toote defektid, kuid mitte toote pakendi puudused.

11.7 Kui toode ei vasta lepingutingimustele, esineb puudusi või talitlushäireid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

  1. Kliendi isikuandmete töötlemine

12.1. Engasco töötleb Kliendi poolt edastatud isikuandmeid vastavalt isikuandmete kaitse seadusega kehtestatud nõuetele.

12.2. Töödeldavad isikuandmed on Kliendilt lojaalsusprogrammiga liitumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel küsitavad andmed (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostlemine ostukorvi sisu ja ostuajalugu).

12.3. Engasco töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kohaletoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ja edastamiseks.

12.4. E-pood www.engasco.eu kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Gardek OÜ, registrikood 16089976, aadress Tule 10, Saue, 76505 Eesti Vabariik, tel +372 51979191, e-post hello@engasco.eu

12.5. MactaBeauty ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud:

12.5.1. kullerteenust osutavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik Kliendile toodete tarnimiseks või teenuse tarbimiseks;

12.5.2. tellimuses sisalduvate toodete tarnijad (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

12.5.3. Punktides 12.5.1 ja 12.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikuandmeid ainult tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad Engascoga samal tasemel isikuandmete kaitse.

12.6. Kliendil on õigus igal ajal oma isikuandmetega tutvuda ja nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, kui seadusest ei tulene teisiti, võttes ühendust Engascoga aadressil hello@engasco.eu .

12.7. Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku saada Engasco koostatud uudiskirju ja/või personaalseid pakkumisi, on Kliendil alati õigus oma nõusolek tagasi võtta, saates Engascole vastavasisulise teate e-posti aadressile. hello@engasco.eu .

12.8. Kliendil on igal ajal õigus pöörduda Engasco poole, et edastada oma isikuandmed teisele andmetöötlejale, saates digitaalselt allkirjastatud päringu aadressil hello@engasco.eu. Engascol on õigus keelduda isikuandmete otse teisele andmetöötlejale edastamisest, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Engasco arvates ohutu.

12.9. Kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemine lojaalsusprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikub tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtusse.

  1. Vaidluste lahendamise kord
    Kui Kliendil on Engasco osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil hello@engasco.eu või helistada: +372 51979191. Kui Tellija ja Engasco ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib Ostja ühendust võtta Tarbijavaidluste komisjon. Protseduuri tingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Engasco vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient saab pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.

 

Ostukorv
etET